Veelgestelde vragen

Customer Services

Hieronder vindt u per onderwerp de meest gestelde vragen. Mocht u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden, neemt u dan gerust contact met ons op.

Wanneer u vragen heeft over een van onze producten, of een klacht dan helpen wij u graag. U kunt met ons in contact komen door uw bericht achter te laten op onze contactpagina of een e-mail te sturen naar info@miscos.nl. Van maandag tot en met vrijdag zijn wij ook telefonisch bereikbaar via 033-2464532.

Schriftelijk zijn wij te bereiken op onderstaand adres:
Mineral Skin Cosmetics
Postbus 1046
3860 BA Nijkerk

Mineral Skin Cosmetics is onderdeel van IPC.
BTW Nummer: NL005678146B01
KvK-nummer:08021078

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellingen kunt u via deze webshop plaatsen. U voegt de artikelen die u graag wilt bestellen toe aan het winkelmandje. Wanneer u klaar bent met winkelen en u wilt de bestelling plaatsen gaat u boven in beeld naar 'winkelmandje' en volgt u de bestelinstructies.

Hoe weet ik dat het plaatsen van de bestelling is gelukt?

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst en afgerond, ontvangt u per e-mail een bevestiging met hier in een overzicht van de door u geplaatste bestelling.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Omdat wij een zo snel mogelijke service naleven wordt uw bestelling direct in behandeling genomen, daarom is het niet mogelijk om uw bestelling te annuleren. Wanneer u het pakket heeft ontvangen, neemt u dan contact op met de klantenservice om het te retourneren.

Mijn bestelling is door MSC geannuleerd, wat nu?

Als uw bestelling om diverse redenen wordt geannuleerd, nemen wij persoonlijk contact met u op. Er wordt dan persoonlijk met u overlegd welke volgende stappen worden gezet.

Levering

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling heb?

Alle bestellingen worden geleverd door Selektvracht. Selektvracht bezorgt op dinsdag t/m vrijdag. Bestellingen worden normaliter binnen 48 uur afgeleverd.

Ik was niet thuis op het moment dat de bezorger het pakket kwam brengen. Wat nu?

Wanneer u niet thuis bent op het moment dat de bezorger uw bestelling komt brengen, laat de bezorgen een notitie achter met daarop de datum en de tijd dat het pakket opnieuw wordt aangeboden. Wanneer dit tijdstip u niet schikt, neemt u dan contact op met Selektvracht.

Kan ik mijn order ook traceren?

Tot op heden is het helaas (nog) niet mogelijk om uw order te volgen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bestellingen boven de 50,00 EUR worden gratis bezorgd. Bij bestellingen onder de 50,00 EUR bedragen de verzendkosten 4,35 EUR.
Voor depositaires gelden andere tarieven.

Betaling

Veilig online betalen met iDEAL

Wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij een van de banken die ondersteund worden door iDEAL, kunt u snel en gemakkelijk online betalen via uw eigen bank.
Wanneer u de bestelling heeft geplaatst, selecteert u als betaalmethode iDEAL en komt u in uw eigen betalingsomgeving terecht.

Het bedrag wordt onmiddellijk van uw rekening afgeschreven, van Mineral Skin Cosmetics ontvangt u enkele ogenblikken later een bevestigingsmail.

Heeft u meer vragen over iDEAL, of wilt u ook met iDEAL betalen, neemt u dan contact op met uw eigen bank of ga naar www.ideal.nl.

Retourneren

Wanneer kan ik een product omruilen?

Het product retourneren is mogelijk als:
- U het binnen 14 dagen terugstuurt
- U het product binnen 14 dagen omruilt
- Het product ongeopend is en met originele verpakking
- Een artikel beschadigd is of de bestelling incompleet is

Controleert u bij ontvangst van de bestelling of het artikel beschadigd is of de bestelling incompleet is. Mocht dit het geval zijn dient u binnen 24 uur contact op te nemen. Vanaf het moment dat u de bestelling heeft ontvangen heeft u 14 dagen de tijd om te bedenken of het product wilt behouden. Als deze termijn is verstreken is de koopovereenkomst een feit. U kunt het product dan niet meer retourneren.

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Download het retourformulier op de website en vul uw gegevens in. Het formulier kunt u samen met de bestelling geheel kosteloos retourneren naar antwoordnummer 600, 3860, BA Nijkerk.,
Mocht de retourzending niet aan hierboven gestelde eisen voldoen, blijven de producten in uw bezit. De retourzending wordt als ongeldig beschouwd.

Download hier het retourformulier